Chasing the Equinox
Ældgamle civilisationer skjulte hemmelighederne bag deres utrolige kundskaber inden for astronomi i deres templer og paladser, som blev bygget til at føje sig efter solen på den samme dag over hele kloden. Det er magisk arkitektur i kosmisk skala, hvilket afslører menneskets besættelse af solen i flere årtusinder og på alle kontinenter.