Skønheden og Udyret: Den fortryllede jul
Fejr årets mest magiske tid med denne skønne julefilm inspireret af Disneys elskede klassiker. Tag del i fru Potts fortryllende fortælling om en jul for længe siden, som nær blev ødelagt af hofkomponist Fortes lumske planer om at skille Belle og Udyret ad for evigt. Nyd de forførende sange og de smukke visuelle effekter.