Tarzan & Jane (2002)
Da Tarzan og Jane forbereder at fejre deres første år i junglen, søger Jane efter den perfekte gave til Tarzan. Hun hverver sine gorilla- og elefantvenner, Terk og Tantor, der minder hende om det spændende år, fra at snyde pantere på jagt til at lavasurfe på en vulkan. Men det er intet i forhold til, hvad Tarzan har i vente til Jane-en overraskelse, der vil vise, hvor meget han forstår hendes verden.