The Good, The Bart, and The Loki
Loki forvises igen fra Asgard og kommer op imod sine hidtil mest hårdføre modstandere: Simpson-familien og Springfields mægtigste helte. Den drilagtige gud slutter sig til Bart Simpson i den ultimative crossover, der hylder Marvels cinematiske univers af superhelte og superskurke.