Forældrefælden
Hallie, en smart californier, og Annie, en pertentlig London-frøken er enæggede tvillinger, som ikke kender til hinandens eksistens - før de helt tilfældigt møder hinanden i en sommerlejr. De planlægger at bytte tilværelse for at få deres forældre til at finde sammen igen, så de kan få den familie, de altid har ønsket sig. Indeholder afbildning af tobak.