The Pope: Answers
Ti unge fra hele verden møder pave Francis i Rom for at tale og videreformidle deres generations bekymringer. Hvad der venter dem er et hidtil uset møde, en personlig samtale og en unik begivenhed. I denne snak, styret af de unges egne spørgsmål, griber de fat i vigtige emner for dagens ungdom såsom indvandring, seksualitet, kønsidentitet eller religiøs frihed.