Il Nostro Papa
En ung, argentinsk skuespiller skal medvirke i en film, hvor han skal spille rollen som paven. Hans engagement er så stor i den her vigtige rolle, at han er villig til at begive sig ud på en rejse, der følger Jorge Mario Bergoglios historie, indtil han blev Pave Frans. For at kunne gøre det tager den unge skuespiller samme rute som Bergoglio-familien tilbage i begyndelsen af det 20. århundrede.