The Rescue
"The Rescue" fortæller den utrolige historie om en redningsaktion af tolv drenge og deres træner dybt inde i en oversvømmet grotte i Thailand.
"The Rescue" skildrer historien, der forvirrede verden i 2018: den dristige redning af tolv drenge og deres træner fra en oversvømmet grotte i det nordlige Thailand. "The Rescue" belyser grottedykningens farlige verden, redningsmændenes forbløffende mod og medfølelse, og den fælles menneskelighed i det internationale samfund, der forenede sig for at redde drengene.