Oil Spill of the Century
Den 16. marts 1978: Amoco Cadiz, en supertanker med mere end 220.000 tons råolie løb på grund ud for Bretagnes kyst i Frankrig. Ulykken forårsagede det største olieudslip i Frankrig og ødelagde 300 kilometer af Bretagnes kystlinje, dræbte tusindvis af dyr og satte den lokale økonomi på spil. Men hvad er der tilbage af Amoco Cadiz-katastrofen i dag?