The Rocky Horror Picture Show
Montér dit strømpebånd og genoplev denne tidsforvrængende, kønsforvirrede kultklassiker! Da et nyforlovet pars (Barry Bostwick og Susan Sarandon) bil går i stykker en regnfuld nat ender de to på et uhyggeligt slot tilhørende Dr. Frank-N-Furter (Tim Curry). Der oplever de deres livs eventyr, som vil trække dig med ind i et uhyggeligt morsomt univers.