Kapring på åbent hav
En tidligere marinesoldat, som nu er skibskok, må egenhændigt generobre USS Missouri, efter det bliver kapret af lejesoldater, der vil stjæle dets atomvåben.
Da en korrupt CIA-agent og hans lejesoldater kaprer et af flådens krigsskibe for at stjæle atomvåben, er den eneste person, der kan forhindre katastrofen skibets kok, som er tidligere marinesoldat.