Vacation Friends
Det traditionelle par Marcus og Emily bliver venner med de spændingshungrende festaber Ron og Kyla på et resort i Mexico. Marcus og Emily lever i nuet og nyder en uge fuld af sjov og udskejelser med deres ferievenner. Mange måneder efter deres vilde oplevelser, forfærdes Marcus og Emily, da Ron og Kyla dukker uinviterede op til deres bryllup.
I denne rå og bramfri komedie bliver det traditionelle par Marcus og Emily venner med de vilde, spændingshungrende festaber Ron og Kyla på et resort i Mexico. Det normalt så fornuftige par lever i nuet og slår sig løs med en uges uhæmmet sjov med deres nye ferievenner. Mange måneder efter deres vilde oplevelser forfærdes Marcus og Emily, da Ron og Kyla dukker uinviterede op til deres bryllup og skaber kaos... Hvad der sker på en ferie, bliver ikke nødvendigvis på ferien.