Wild
Da hendes ægteskab smuldrer og hendes mor dør, mister Cheryl Strayed alt håb. Efter flere år med hensynsløs opførsel træffer hun en drastisk beslutning. Uden nogen erfaring vil hun vandre mere end 4000 km på Pacific Crest Trail med kun viljestyrken til selskab. Wild fanger på stærkeste vis frygten og glæden ved en ung kvindes vej imod alle odds, som fører både til vrede, styrke og heling.