7 Toughest Days
Eventyreren Dwayne Fields presser sig selv til bristepunktet i forsøget på at undslippe verdens mest barske regioner på kun syv dage.
Eventyreren Dwayne Fields konfronterer klodens mest barske terræn på de værst tænkelige tider på året - et 'dødbringende vindue', hvor episke naturkræfter spiller sammen. Han har kun syv dage til at bringe sig selv og sit kamera sikkert tilbage til civilisationen og overkomme de fysiske og psykologiske udfordringer, der står i vejen.