Abbott Elementary
En arbejdspladskomedie, der følger en gruppe engagerede, passionerede lærere – og en lidt tonedøv rektor – mens de navigerer i Philadelphias offentlige skolesystem. Selvom de har alle odds imod sig, er de fast besluttede på at hjælpe deres elever med at få succes i livet, og selvom disse fantastiske offentligt ansatte er i undertal og underfinansierede, elsker de det, de laver - selvom de ikke elsker skoledistriktets knap så fantastiske tilgang til børns uddannelse.