Atlanta
Atlanta handler om Earnest "Earn" Marks (Donald Glover), en enspænder der vender tilbage til sin fødeby Atlanta i Georgia, USA, efter han er droppet ud af Princeton. Da han kommer hjem, finder han ud af, at hans fætter Alfred er blevet Atlantas mest populære nye rapper. Serien følger fætrene på deres vej op i Atlantas rapmiljø, hvor deres modstridende syn på kunst, handel, succes og race vil gøre deres rejse alt andet end nem. Earn er ekstremt klog, observant og lidt fortabt. Som en desillusioneret millennial har han problemer med at finde sit kald eller “varemærke” og føler, at livets spil er fastlagt, så han aldrig kan vinde. Han anerkender, at Alfreds pludselige YouTube-popularitet har potentiale til at blive en livsændrende mulighed for dem begge - hvis han kan få styr på sin fætters “handle først, tænk senere”-attitude og blive vant til hans misbruger-makker, Darius, der muligvis er synsk, men helt sikkert sær. Som Alfreds manager, finder Earn måske endelig noget, der er værd at lægge al sin energi i.