Epic Adventures with Bertie Gregory
Lige dele natur- og eventyrprogram. Følg National Geographics unge opdagelsesrejsende Bertie Gregorys eskapader, når han rejser verden rundt og filmer ekstraordinære scener med vilde dyr. Gennem en kombination af teknisk trylleri, terrænvanthed og ekstrem udholdenhed prøver han og holdet at overkomme udfordringer og farer og komme så tæt på dyrene som muligt på dyrenes egne præmisser.