Culprits
Familiefaren Joe Petrus udlever den amerikanske drøm med sin forlovede og sine stedbørn. Men uden familiens kendskab var Joe involveret i en mystisk forbrydelse for tre år siden, og nu er hans farlige fortid ved at indhente ham. Da en morder begynder at have banden bag forbrydelsen som mål, indser Joe, at det kun er et spørgsmål om tid før hans familie bliver målet. Han vender tilbage til London, for at opspore sin gamle bande og finde ud af hvem, der kommer efter dem.