Lab Rats
Netop som Leo er ved at falde til i det højteknologiske hus, som han bor i sammen med sin stedfar, sin mor og husets computer, opdager han et hemmeligt underjordisk laboratorium og tre teenagere med superkræfter: Adam, Bree og Chase.