Egypt With The World's Greatest Explorer
Verdens største nulevende eventyrer, Sir Ranulph Fiennes, vender tilbage til stedet for et af sine første eventyr - hans ekspedition ved Nilen i 1968. Nu er han klar på en ny udfordring: at lære sin berømte fætter, skuespiller Joesph Finnes, at mestre sin livs rolle.