Fancy Nancy Clancy
Hils på den seksårige Fancy Nancy, og følg hendes eventyr, hvor hun finder det fantastiske i det almindelige. Selv når det hele ikke går som planlagt for Nancy, ved hun at hun kan forvandle enhver situation til noget vidunderligt med hjælp fra hendes familie og venner, hendes hund Baguette, og hendes elskede dukke, Marabelle. Nancy ved at der ikke er noget mere fancy end at være verdens bedste ven.