Flipante Noa
Noa, en meget speciel og godmodig 12-årig pige, forlader Antarktis for at begynde på ESKA. Hver morgen på ESKA bliver selv de mest ubetydelige detaljer om "civilisationen" til et vildt eventyr for Noa og hendes unikke vennegruppe. Mens hun skater og springer rundt lærer Noa om venskab og om at være tro mod sig selv.
Noa, en meget speciel og godmodig 12-årig pige, forlader Antarktis, hvor hendes forældre begge er forskere, for at begynde på ESKA, en kostskole for børn, der elsker at skate, køre BMX eller alt andet med hjul. Hver morgen på ESKA bliver selv de mest ubetydelige detaljer om "civilisationen" til et vildt eventyr for Noa og hendes unikke vennegruppe. Der er også Noas usynlige ven, Kev, en mest stålsat pingvin, der altid kommer i problemer. Mens hun skater og springer rundt lærer Noa om venskab og om at være tro mod sig selv. Hun overvåges af Theresa, skolens utilregnelige rektor, Julius, deres skating-lærer, og Mathias, skolens sære pedel.