Irrésistible
Adèle, en succesfuld podcaster, falder pladask for Arthur, der er matematiker. Men hans tilstedeværelse gør hende svimmel. Diagnosen? Posttraumatisk hjertesorgslidelse. Årsagen? Hendes tidligere forhold, der gik galt. Adèle har intet andet valg end at holde sig fra Arthur, men tiltrækningen er for stærk.