Lambert vs. Lambert: Over his dead body
Den 11. juli 2019 døde Vincent Lambert på hospitalet i Reims. Dette er den sidste akt af en over et årti lang familie-, medicinsk, juridisk, politisk og mediesaga der havde uventede tvists og varede indtil hans død. Hvordan ændrede spørgsmålet om denne unge mands liv et helt samfunds forhold til spørgsmålet om liv og død?