Legetid med Hvalpevennerne
Hvad kan Bingo og Rolly lide at lave, når de ikke er på mission? De leger selvfølgelig! Deltag, når Bingo, Rolly, Hissy og deres legekammerater leger og har det sjovt! Grin og leg sammen hvalpene og alle deres venner!