Milo Murphys lov
Milo forventer altid det uventede og lige meget hvad der går galt, er han forberedt, bevæbnet med viden, en rygsæk fuld af redskaber og sin ukuelige optimisme..
Milo Murphy er tip-tip-tip-tip oldebarn af den oprindelige Murphy, ham med Murphys lov. Milo forventer altid det uventede. Lige meget hvad der går galt, er Milo forberedt på at løse situationen, bevæbnet med viden, en rygsæk fuld af redskaber og sin ukuelige optimisme, som vender enhver katastrofe til et eventyr.