Lie to Me
En dramaserie om en tidligere politibetjent, der er en "menneskelig løgnedetektor", altså en ekspert i at læse ansigts- og kropssprog. Han samarbejder med en kvindelig klinisk psykolog og åbner et bureau, der tilbyder privat efterforskning og opklarer forbrydelser.