Married to a Psychopath
For enhver kvinde, han møder, er Malcolm Webster en upåklagelig, høflig charmør, men bag denne forførende personlighed er han en patologisk løgner og hjerteløs morder, der troede, han var sluppet afsted med det perfekte mord.