Mars
Mars er instrueret af producerne Brian Graze og Ron Howard og er en episk serie, der følger en spændende mission - i 2033 - for at kolonisere Mars. Det er en unik blanding af drama med imponerende visuelle effekter og dokumentarsekvenser, og serien viser, hvad de største hjerner i rumudforskning arbejder med for at gøre rejser til Mars til virkelighed, samt viser os den verden, de leder efter.