Mickey Mouse (Kortfilm)
I denne helt nye serie tegnefilm, befinder Mickey Mouse sig i fjollede situationer omkring i verden! Mickey tager på nye eventyr med sine venner! Efter Minnies café løber tør for croissanter, må Mickey må bekæmpe slem traffik og andre parisiske udfordringer på sin vej for at komme hende til undsætning. På årets varmeste dag, må Mickey, Anders og Fedtmule finde på nye måder at holde hovedet koldt!
Denne serie præsenterer Mickey Mouse i klassisk slapstick-stil i en lang række humoristiske situationer, der viser både hans dristige slyngelagtighed, samt hans folkelige charme og godhjertethed. Hver tegnefilm viser Mickey i en nye moderne omgivelser, herunder Santa Monica, New York, Paris, Beijing, Tokyo, Venedig og Alperne, altid i en fjollet situation eller overfor en komplikation, som strabadserne eskalerer. Historierne indeholder desuden ægte og heroiske øjeblikke, som Mickey udforsker og oplever sammen med sine komiske partnere Minnie, Anders And, Andersine, Fedtmule og Pluto.