Mira, Kongelig Detektiv
Som den nyudnævnte kongelige detektiv i det indisk inspirerede land Jalpur rejser den modige og snarrådige Mira gennem kongeriget og hjælper både de kongelige og befolkningen.
Som den nyudnævnte kongelige detektiv i det indisk inspirerede land Jalpur rejser den modige og snarrådige Mira gennem kongeriget og hjælper både de kongelige og befolkningen. Med hjælp fra sin ven, Prins Neel, sin kusine Priya, og hendes mangust-hjælpere Mikku og Chikku bruger Mira sit enestående forstørrelsesglas til at opklare hver eneste sag, hun støder på!