Murder In The Valleys
I løbet af fire afsnit fortæller 'Murder in the Valleys' historien bag Wales' største mordefterforskning og dens varige følger. En nat i juni 1999 blev tre generationer af en familie brutalt myrdet i den lille landsby Clydach i det sydlige Wales.
I løbet af fire afsnit fortæller 'Murder in the Valleys' historien bag Wales' største mordefterforskning og dens varige følger. En nat i juni 1999 blev tre generationer af en familie brutalt myrdet i den lille landsby Clydach i det sydlige Wales. I mere end 20 år har sagen, på trods af dommen over en lokal bygningshåndværker, splittet lokalsamfundet.