L'Opera
I det verdensberømte operahus i Paris er Zoé, en 35-årig solodanser med en utrolig karriere, begyndt at miste sit flair efter årevis med for mange fester, elskere og problemer. I mellemtiden har 19-årige Flora, en ung, sort danser, netop tilsluttet sig kompagniet og har de næste par måneder til at bevise sit værd og skaffe sig en plads.
I det verdensberømte operahus i Paris er Zoé, en 35-årig solodanser med en utrolig karriere bag sig, begyndt at miste sit flair efter årevis med for mange fester, elskere og problemer. Hvis Zoé vil bevare sit job og have endnu en chance er hun nødt til at indfinde sig med institutionen, sine kollegaer og i særdeleshed sine egne dæmoner. I mellemtiden har 19-årige Flora, en ung, sort danser, netop tilsluttet sig kompagniet og har de næste par måneder til at bevise sit værd og skaffe sig en plads, mens den nye dansedirektør, den flamboyante Sébastien, 38, vil gøre balletten i Paris til en endnu større stjerne på den internationale dansescene.