Fosse/Verdon
Den indflydelsesrige koreograf Bob Fosse og den anerkendte Broadway-danserinde Gwen Verdon indleder et årtier langt personligt og professionelt partnerskab, der forandrer den amerikanske underholdningsverden, men de betaler en pris for deres stræben efter storhed.
Fosse/Verdon strækker sig over fem årtier og skildrer det enestående romantiske og kreative partnerskab mellem Bob Fosse og Gwen Verdon. Han er en visionær filmskaber og en af teaterets mest indflydelsesrige koreografer og instruktører. Hun er den største danserinde på Broadway nogensinde. Bob er den eneste, der kan skabe de banebrydende musicals, der lader Gwen fremvise sin storhed. Gwen er den eneste, der kan gøre Bobs unikke vision til virkelighed. Sammen vil de forandre den amerikanske underholdningsverden – men prisen er faretruende høj.