Pose
"Pose" er et drama, der sætter fokus på legender, ikoner og brutale husmødre i New Yorks undergrunds-ballroom-kultur, en bevægelse, der gjorde sig bemærket for første gang i 1980'erne. "Pose" skriver tv-historie med den største rollebesætning af transkønnede skuespillere i faste roller, såvel som med det største antal faste roller besat af LGBTQ-skuespillere nogensinde for en serie med manuskript. De transkønnede skuespillere inkluderer Mj Rodriguez, Dominique Jackson, Indya Moore, Hailie Sahar og Angelica Ross i hovedrollerne sammen med Billy Porter, Ryan Jamaal Swain, Angel Bismark Curiel, Dyllón Burnside, Sandra Bernhard og Charlayne Woodard.