Primos
Tater har store drømme og én sommer til at finde ud af dem. Da hendes mor inviterer hendes 12 fætre og kusiner på besøg, frygter Tater det værste - men ender med at få den bedste sommer.
Primos er inspireret af seriens skaber, Natasha Klines barndom i udkanten af Los Angeles, og de somre, hun tilbragte med sine mange fætre og kusiner. Serien følger Tater Ramirez Humphrey, en excentrisk pige med store drømme for fremtiden og kun én sommer til at regne det hele ud. Det bliver kun sværere, da alle hendes 12 fætre og kusiner kommer på besøg. Serien er en hyldest til Klines multikulturelle, blandede mexicansk-amerikanske familie og hendes erfaringer med at vokse op som næstegenerations latina.