Familien Proud
Følg med i Pennys eventyr og uheld som en typisk afroamerikansk pige, der gør sit bedste for at komme igennem de tidlige teenageår. Hver eneste ting, der overgår Penny, bliver uundgåeligt større end livet selv og fyldt med pjank, munterhed og hjerte.
Følg med i Pennys eventyr og uheld som en typisk afroamerikansk pige, der gør sit bedste for at komme igennem de tidlige teenageår. Hver eneste ting, der overgår Penny, bliver uundgåeligt større end livet selv og fyldt med pjank, munterhed og hjerte. Hendes forsøg på at balancere hjemmeliv, skole og sociale liv bliver yderligere kompliceret af venner som den frække Dijonay, Pennys nemesis LaCienega Boulevardez, hendes kærlige, men overbeskyttende forældre og hendes hippe bedstemor Sukkermomse.