Solar Opposites
Solar Opposites er centreret omkring en alienfamilie, der består af Korvo, Terry, og deres klonede børn Yumyulack og Jesse fra planeten Shlorp. De styrter ned på Jorden og de må søge tilflugt i Mellemamerika. De er uenige om, hvorvidt dette er forfærdeligt eller fantastisk.