Star Wars: Unge jedier på eventyr
Kai, Lys og Nubs fortsætter deres galaktiske eventyr, nu med deres nye droide-partnere på holdet. Sammen tager de kampen op mod Rek - en dygtig droide-smed, som er ude på ballade.