The D'Amelio Show
Fra en relativt anonym og tilsyneladende normal tilværelse til at blive kastet ind i Hollywoods rampelys fra den ene dag til den anden står familien D'Amelio over for nye udfordringer og muligheder, de aldrig havde kunnet forestille sig. Charli, Dixie, Heidi og Marc gør, hvad de kan, for at forblive tæt på hinanden, mens de forsøger at tilpasse sig livet i Hollywood.
Fra en relativt anonym og tilsyneladende normal tilværelse til at blive kastet ind i Hollywoods rampelys fra den ene dag til den anden står familien D'Amelio over for nye udfordringer og muligheder, de aldrig havde kunnet forestille sig. Charli, der som 16-årig blev en af de største berømtheder med over 150 millioner følgere i alt og nr. 1 på TikTok-platformen på mindre end et år, har verden for sine fødder og arbejder på at balancere berømmelse og familieliv med dans, parforhold, at få nye venner i LA og at kæmpe med hatere online. Hendes søster, Dixie, der nu er 19 år, bliver også pludseligt berømt med over 80 millioner følgere og en musikkarriere, der eksploderer. For mor Heidi og far Marc er det svært nok at opdrage teenagere, før de tilføjer en flytning på tværs af landet for at støtte op om deres døtres drømme og gøre, hvad de kan for at forblive tæt på og beskytte deres piger mod berømmelsens skyggeside, mens de forsøger at tilpasse sig livet i Hollywood.