The Muppet Show
Tiden er kommet til at lade tæppet gå for The Muppet Show! Se Kermit, Miss Piggy, bjørnen Fozzie, Gonzo, den svenske kok med flere i denne banebrydende udgave af det klassiske varietéshow, hvor man blander originale sange, komedie og gæstestjerner til et primetime hit for alle aldre!
Tiden er kommet til at lade tæppet gå for The Muppet Show! Se Kermit, Miss Piggy, bjørnen Fozzie, Gonzo, den svenske kok med flere i denne banebrydende udgave af det klassiske varietéshow, hvor man blander originale sange, komedie og gæstestjerner til et primetime hit for alle aldre! Kom selv og se The Muppet Shows mest opsigtsvækkende, inspirerende, hyldestværdige og muppetationelle fornøjelser!