The Patient
Alan Strauss er en psykolog, der holdes fanget af en patient, som viser sig at være en seriemorder. Mens tiden er ved at løbe ud, kæmper Alan desperat for at stoppe Sam, før Alan bliver medskyldig i Sams mord eller endnu værre - selv bliver myrdet.