The Strain
The Strain er historien om CDC Canary Teamet, som undersøger et udbrud i New York og som trækker tråde til vampyrverdenen. I takt med at truslen øges, kæmper teamet for menneskeheden.
The Strain er en højspændt thriller, som fortæller historien om dr. Ephraim Goodweather, chef for CDC Canary Holdet i NYC. Han undersøger sammen med sit hold et virusudbrud, som trækker onde tråde til vampyrverdenen. I takt med at truslen øges, kæmper holdet for menneskehedens skæbne.