Vores guddommelige verden med Morgan Freeman
Uanset hvilken trosretning man har, har religion på godt og ondt en enorm indflydelse på alle menneskers liv. Morgan Freeman rejser ud for at undersøge, hvordan vores tro forbinder os alle. Det er vores generations mission. Dette er Historien om Gud.