Den vilde natur: Yellowstone
Yellowstone er paradis på et unikt og forbløffende sted. Men for dyrene er livet ofte svært. Serien blev filmet om sommeren og om vinteren med bemærkelsesværdigt nærfotografi af de vilde dyr. Serien fanger skønheden og hjertet i landet og i de dyr, der lever på et sted, der er som intet andet i verden.