Tag med Zed, Addison, Willa og resten af deres venner i en række kortfilm, der er proppet med musik, eventyr, sjov og...et kødædende plantemonster? Bliver de fanget i et loop med evig sommer, hvor de prøver at synge sig ud af det? Igen, sikkert! Vores elskede Seabrook-slæng giver sig i lag med alt, fra det sommerlige til det uhyggelige, fra onde kloner til en partycrashende "Solhvervsflænser," og stadig har de tid til at hænge ud og have det sjovt sammen.