Thor: Love And Thunder
I Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder slår tordenguden sig sammen med King Valkyrie, Korg og sin ekskæreste, som nu er den nye Thor, Jane Foster for at bekæmpe en galaktisk dræber kendt som Gorr the God Butcher.
I Marvel Studios’ Thor: Love and Thunder begiver tordenguden sig ud på en helt ny rejse - indad. Men hans fremskridt afbrydes af en galaktisk dræber kendt som Gorr the God Butcher, som søger at udrydde alle guder. For at bekæmpe truslen søger Thor hjælp hos King Valkyrie, Korg og sin ekskæreste Jane Foster, som - til Thors store overraskelse - er bevæbnet med hans magiske hammer Mjølner som den nye Thor. Sammen tager de på et oprivende kosmisk eventyr for at afdække mysteriet om The God Butchers hævntogt og stoppe ham før det er for sent. Visse blinkende lyssekvenser han påvirke fotosensitive seere.