The Making of Thor: Love and Thunder
Følg med, når blandt andre Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson og Natalie Portman afslører hemmelighederne bag tilblivelsen af Thor: Love and Thunder. Gennem dybgående interviews med de medvirkende og usete råoptagelser fra og uden for settet tager ASSEMBLED et kig bag kulisserne på tordengudens fjerde solofilm.
Følg med, når blandt andre Taika Waititi, Chris Hemsworth, Christian Bale, Tessa Thompson og Natalie Portman afslører hemmelighederne bag tilblivelsen af Thor: Love and Thunder. Gennem dybgående interviews med de medvirkende og usete råoptagelser fra og uden for settet tager ASSEMBLED et kig bag kulisserne på tordengudens fjerde solofilm. Opdag, hvad der førte til Natalie Portmans tilbagevenden til serien, og hør, hvad der fysisk skulle til for at forvandle den anerkendte skuespiller til Mægtige Thor. Se også, hvordan Chris Hemsworth pressede sig selv til at blive den største og mest muskuløse version af Thor i en film nogensinde. Sæt dig i sminkestolen sammen med Christian Bale, og hør, hvordan den legendariske skuespiller var med til at forme hver eneste detalje i Gorr Gudeslagters uhyggelige udseende, helt ned til længden af hans negle. Udforsk Love and Thunders mange udenjordiske og overdådige sets, heriblandt Skammens Måne, hvor filmholdet benyttede en helt ny teknologi, der vil komme til at præge filmmediet mange år frem i tiden. Følg Thors dygtige sminkører og effekttroldmænd, når de fremmaner filmens utallige guder og monstre - og mor dig bravt, når Russell Crowe slår gækken løs i rollen som Zeus. Alt dette og mere venter seerne i ASSEMBLED: The Making of Thor: Love and Thunder.