Brilliant Corners: Liberia
Efterkrigstidens Liberia: Sam udforsker, hvordan surfingturisme genopliver Robertports økonomi. Han møder gamle venner som Morris og bevidner sportens helende kraft efter krigen. Udfordringer inkluderer krigsoplevelser, frygt for at besøge Liberia og mangel på udstyr. Sam opdager initiativer som Mama Liberia Sykooperativ, der styrker kvinder, og surfingturismens rolle i Robertports udvikling.