Apocalypse: Hitler Takes on the East
22. juni 1941 ved daggry igangsætter Hitler et overraskelsesangreb på Sovjetunionen og trodser den ikke-angrebspagt, der er indgået mellem Stalins land og hans eget.
22. juni 1941 ved daggry igangsætter Hitler et overraskelsesangreb på Sovjetunionen og trodser den ikke-angrebspagt, der er indgået mellem Stalins land og hans eget. Dette markerer begyndelsen på den forfærdelige "Operation Barbarossa."